Systemen & Fulfilment
Cardsystemen: Optimale klantbinding
Met een loyaliteitsprogramma en cadeaukaartsysteem heb je een programma dat gericht is op ondernemingsdoelstellingen. Voor het aanbieden van een loyaliteitsprogramma of cadeaukaartsysteem, bespreken we eerst wat relevant en echt noodzakelijk is. Zo kunnen we samen met onze partners een programma adviseren voor minimale kosten, met een maximaal effect. Je kan ons na 30 jaar een specialist op het gebied van klantenbinding noemen.
Loyaliteitsprogramma
Met een loyaliteitsprogramma kunnen klanten persoonlijk worden benaderd. Door klanten te leren kennen, wordt het maximale uit de klantenrelatie gehaald. Als we de statistieken erbij halen, zijn loyaliteitsprogramma’s een weloverwogen investering.
- Zorgt voor een stijging in het gemiddelde bestedingsbedrag van 25%.
- Zorgt voor een toename in de aankoopfrequentie van 20%.
- Bespaart 10 tot 20% op het huidige marketingbudget.
- Wordt door gemiddeld 70% van het aantal klanten gebruikt.
Cadeaukaart
Met het cadeaukaartsysteem was het nog nooit zo makkelijk om cadeaukaarten te verkopen. De traditionele cadeaubon is inmiddels verleden tijd en dus is het tijd om verder te kijken. Binnen drie stappen is de cadeaukaart geactiveerd en opgeladen en kan de ontvanger deze in delen verzilveren.
- De klant rekent een cadeaubon af met een bedrag naar keuze.
- De kaart wordt gescand en opgewaardeerd.
- De klant geeft het cadeau aan de ontvanger!
Zowel het loyaliteitsprogramma en het cadeaukaartsysteem kunnen gekoppeld worden aan een kassasysteem of los van de kassa draaien op een iPad/iPhone of PC/tablet
Kaartmanagementsysteem
Met een kaartmanagementsysteem koppelt u de pas aan uw systeem. Denk hierbij aan facilitaire systemen of reserveringsystemen. Het beheer van ID-passen en alle pas gerelateerde activiteiten wordt zo een stuk makkelijker. Met een kaartmanagementsysteem kunt u eenvoudig passen uitgegeven, kaarthoudergegevens aanpassen, de kaarthistorie controleren, passen tijdelijk of permanent blokkeren en herprinten.
Fulfilment
Bij het versturen van een lidmaatschapskaart is deze kaart in veel gevallen op een brief geplakt. Is het een verzekeringspas dan kan het zijn dat er meerdere kaartjes op een brief zitten. Wij verzorgen ook de cardmailing. Van pas tot briefontwerp. Het plakken van de pas op de brief en afleveren bij de post hoort daar ook bij.
Er zijn twee manieren om een plastic card op een brief te plakken. De meest eenvoudige is met de hand. Een nauwkeurig klusje! Vooral geschikt voor niet al te grote oplagen. Wordt de oplage groter dan zal al snel de capaciteit tekort schieten. Dan kiezen we voor inline verwerking. Bij inline verwerking wordt de gepersonaliseerde kaart automatische op een brief geplakt. In veel gevallen de meest efficiënte en prijsbewuste optie. De plastic cards worden ‘gematched’ met de vooraf geprinte brieven aan de hand van de magneetstrip, RFID-chip of barcode.